Parker 680

Parker 680 Jet został specjalnie zaprojektowany dla Parker Ribs przez znanego na świecie konstruktora łodzi brytyjczyka Adam Younger. Wytyczne jakie daliśmy Adamowi to długość łodzi, napęd i ze Rib ma być tylko pod pędnik strugo wodny. Osiągi jakie uzyskaliśmy po pierwszych próbach wodnych zaskoczyły nas wszystkich. Prędkość uzyskana to 40 węzłów przy wspanialej dzielności morskiej. Ten model jest idealny dla działań przybrzeżnych gdzie występuje płytka woda jak na rzekach czy jeziorach. Jest to jednostka w sam raz dla służb poszukiwania i ratownictwa, patroli w portach , Policji,  Ochrony Wybrzeża, Wojska czy Marynarki Wojennej.

Parker 680 jest teraz osiagalny w wersji z silnikiem stacjonarnym Mercury Diesel TDI 3.0 (260KM) i z przekladnia Z Bravo 1 lub Bravo 3 jak rowniez w wersji z dla silnikow zaburtowych, czyli pojedynczy lub montowany w parze

Informacje techniczne
Długość (całkowita)
6.80 m
Długość wewnętrzna
6.30 m
Szerokość (całkowita)
2.75 m
Szerokość wewnętrzna
1.83 m
Średnica tuby
0,36 (m) na dziobie, 0,46 od pawęży do śródokręcia
Ilość komór
5
Materiał tuby
Hypalon
Waga sucha
1300 kg
Naped
Mercury Diesel TDI 3.0L (265 HP), przekładnia, pędnik Jet lub przekladnia Z lub silniki zaburtowe pojedyncza lub w parze
Max. ilość osób
12
Wbudowany zbiornik ze stali nierdzewnej
150 (L)
Kabina
Tak
CE certyfikat
Tak, Kategoria B