ul. Firmowa 30, 05-152 Cząstków Polski
email: parker@parker.com.pl
Tel: +48 22 785 11 11
fax +48 22 785 09 99
Parker Poland Sp. z o.o. realizuje projekt w ramach działania 3.4. dotacje na Kapitał obrotowy Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020
Celem projektu jest:” Dofinansowanie do Kapitału Obrotowego – w związku ze spadkiem obrotów spowodowanych pandemią COVID-19, określonego we wniosku
o dofinasowanie nr POIR.03.04.00-14-0330/20”
Dofinansowanie projektu z UE: 127 128,00 PLN.
Kategorie produktów:
- Silniki spalinowe
- Silniki elektryczne
- Osprzęt i wyposażenie jachtów
-
Elektronika morska
-
SIMRAD
- Sugerowane wyposażenie
- Nawigacja
- Kartografia
- Radary
- Autopiloty
- Instrumenty nawigacyjne
- Rozrywka
- Bezpieczeństwo
- Radiokomunikacja i AIS
- Zdalne sterowanie
- SimNet
- Przetworniki
- Akcesoria
- Discontinued Products
- LOWRANCE
- B&G
- FUSION
- FLIR
- C-MAP
- NAVIONICS
- SHAKESPEARE
-
SIMRAD
- Łodzie
- Parker Ribs
- Pontony
- Łodzie Parker
- Poduszkowce – Hovercrafts
- Kamizelki ratunkowe ISP UK
- Morskie kaski ochronne GECKO
- JASON’S CRADLE
Nasze marki:
Certyfikaty:
RODO:
NOWY MERCURY 115 Pro XS 2017-03-23 09:45:23
Przyspieszone Myślenie
Jeśli chodzi o osiągi to Pro XS ma je
lepsze niż inne silniki zaburtowe. Może to za sprawą błyskawicznego
przyspieszenia, największej w swojej klasie prędkości maksymalnej,
legendarnej już niezawodności czy niskiego zużycia paliwa . A może to
zasprawą wszystkich tych cech razem wziętych.
Pro XS to najpoważniejszy gracz na wodzie.
Na
bazie popularnego czterosuwowego modelu Mecury 115 powstał nowy
Mercury 115 Pro XS oferujący znacznie lepsze osiągi niż jakikolwiek inny
silnik o mocy 115 KM dostępny obecnie na rynku. Co ciekawe nowy 115 Pro
XS jest lżejszy od dwusuwowego silnika, który zastąpił, jak również od
innych silników czterosuwowych tej samej mocy innych producentów.
Jednocześnie pojemność 2.1 litra jest większa niż jakiegokolwiek
konkurencyjnego 115 konnego silnika. Ten idealny stosunek masy do
pojemności zapewnia większy moment obrotowy, lepsze osiągi i niebywałą
trwałość.
W oparciu o doświadczenia serii ProXS, nowy F115 ProXS
został zaprojektowany tak by dać klientom to, czego oczekują – lekki
silnik zaburtowy niemający sobie równych pod względem osiągów.
Największa prędkość maksymalna
Wyższe obroty czterosuwowego F 155 Pro XS zwiększają osiągi i tak już mocnego silnika.
Lepsze przyspieszenie
Możliwość zastosowania śruby o mniejszym skoku powoduje, że łódź wchodzi w ślizg szybciej, zmniejsza się czas przyspieszania.
Wyższe obroty silnika
Zwiększenie
obrotów silnika z 6000 do 6300 pozwala zmniejszyć skok śruby, a to z
kolei pozwala na poprawę maksymalnych osiągów silnika.
Idle-Charge, ładowanie na luzie
Ta
nowa funkcja zapewnia aż do 48% mocniejsze ładowanie akumulatora na
biegu jałowym, aby zaspokoić coraz większe zapotrzebowanie na energię w
dzisiejszej nowoczesnej elektronice i innych akcesoriach. Oznacza to, że
system ładowania pozwala na dłuższe, bezpieczne przebywanie na wodzie.
Dostępna przekładnia uciągowa Command Thrust umożliwia zastosowanie śrub napędowych o większej średnicy.
Dzięki temu silnik może zwiększyć osiągi ciężkich łodzi, które wchodzą
szybciej w ślizg i mogą w nim pływać z mniejszą prędkością.